PRAKTIKER, CAMPANIE DE REPOZITIONARE A PRETURILOR

”Idei mari, bugete mici”, aceasta este nouă deviză a campaniei ”Îți permiți chiar și cu venituri mici”, lansată de Praktiker România în 2012. Decizia de relansare vine ca urmare a rezultatelor pozitive resimțite în plan operațional, dar și în îmbunătăţirea principalilor indicatori de brand.

“Acest trend de stabilizare se datorează, în principal, măsurilor pe care le-am adoptat în 2012 şi campaniilor de marketing prin care am reuşit să ne promovăm ofertele în rândul consumatorilor, crescând impactul asupra percepţiei brandului. Ne bucurăm să vedem că România se numără printre ţările în care grupul Praktiker a înregistrat rezultate în creştere, iar revenirea este tot mai puternică de la un trimestru la altul. Vom continua şi în acest an să ne optimizăm business-ul şi să ne încurajăm consumatorii să aibă idei curajoase de DIY.”, spune Michael Krahn, Country Manager Praktiker România.

Ca urmare a campaniei „Îţi permiţi chiar şi cu venituri mici”, desfășurată între lunile iunie și decembrie ale anului trecut, magazinele Praktiker au înregistrat creşteri notabile de trafic (+4,1% în noiembrie și +1,9% în decembrie față de perioada similară din 2011) și vânzări (+6,4% în noiembrie și +3,5% în decembrie față de 2011). Aceste creșteri au fost influențate și de introducerea sistemului de fidelizare a clienților (cardul Praktiker), de diversificarea ofertei de produse, dar și de extinderea gamei de servicii post-vânzare.

Deși mai mici cu 6,7%, vânzările nete ale Praktiker s-au cifrat la 142,3 mil. euro. “România continuă să rămână o piaţă strategică pentru grupul Praktiker, fiind una dintre cele mai mari pieţe din Europa de Est. În linie cu strategia companiei, în 2013 vom investi, în principal, în promovare şi comunicare, venind în întâmpinarea consumatorilor cu soluţii avantajoase de do-it-yourself”, adaugă Michael Krahn, Country Manager Praktiker România.

Campania de repoziţionare este gestionată de agenţiile Leo Burnett – creaţie şi strategie; GolinHarris Bucureşti – PR şi BTL şi United Media – planificare, cumpărare şi eficientizare a investiţiilor de media.

Pentru alte informații privitoare la produsele și ofertele Praktiker, vizitați secțiunea DIY – Who is who în România/Praktiker, dar și secțiunea Oferte DIY a blogului, pentru a fi la curent cu cele mai importante campanii de do it yourself derulate de retailerii prezenți pe piața din țara noastră. Pentru proiecte diverse de DIY, idei de amenajări și sfaturi practice, vizitați diybazaar.ro.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s