LEROY MERLIN – PROFIL DE COMPANIE

Actor important pe piața de bricolaj – al patrulea pe plan mondial, al doilea în Europa și lider în Franța – compania Leroy Merlin a luat naștere în anul 1923. 60 de ani mai târziu a început să își extindă operațiunile și pe plan internațional, ajungând să dețină în prezent peste 300 de magazine în 13 țări (Franța, China, Spania, Cipru, Brazilia, Grecia, România, Polonia, Portugalia, Ucraina, Rusia, Turcia, Italia). Așa se face că în 2010, Leroy Merlin a avut o cifră de afaceri de peste 10,8 miliarde de euro și peste 53.000 de colaboratori.

Potrivit site-ului companiei, un magazin Leroy Merlin are o suprafață cuprinsă între 6.500 și 17.000 mp și comercializează între 30.000 și 60.000 de articole. Coordonatele variază în funcție de criteriile locale, cele care stau la baza configurării fiecărei unități în parte. Integrarea se face prin:

  • recrutări coordonate la nivel local;
  • o colaborare cu partenerii locali;
  • înființarea unei unități centrale de achiziții, proprii fiecărei țări;
  • alegerea unui sortiment de produse şi sfaturi adaptate locuitorilor, locuinţelor şi obiceiurilor de cumpărare la nivel de ţară, regiune sau chiar oraş în care firma este prezentă.

”Dincolo de această adaptare locală, există o dorinţă de a oferi tuturor ţărilor şansa de a beneficia de descoperirile şi învăţăturile din alte ţări. Acest lucru îi poate ajuta pe clienţii ruşi să descopere produse spaniole sau pe brazilieni să împrumute idei de decoraţiuni provenite din Franţa. Aceste schimburi şi această diversitate creează valoare pentru toţi locuitorii lumii”, afirmă reprezentanții companiei pe site-ul propriu. ”Originalitatea firmei Leroy Merlin are la bază autonomia companiilor, integrarea contribuţiilor fiecărei ţări şi implicarea colaboratorilor săi. Toate aceste elemente combinate dau viaţă firmei şi o ajută să se dezvolte. Când Leroy Merlin se instalează într-o ţară nouă, firma creează o companie, cu gestiune şi servicii de recrutare autonome. Miza este aceea de a se adapta 100% la realităţile locale, bazându-se pe experienţa dobândită în celelalte ţări.

Colaboratorii Leroy Merlin împărtăşesc valori comune. Acţiunea lor se înscrie în dinamica globală a Groupe Adeo. În schimb, fiecare întreprindere îmbogăţeşte identitatea globală „Leroy Merlin” prin experienţa sa locală. Perioadele de reflecţie comune, numite sinergii, permit colaboratorilor din cadrul aceleiaşi specializări să facă în mod regulat schimb de idei în ceea ce priveşte practicile pe care le folosesc. Acest schimb ilustrează împărtăşirea experienţelor, încurajată de Leroy Merlin. El se înscrie în valorile de coerenţă, spirit de performanţă şi proximitate”.

Catalogul Leroy Merlin este disponibil aici.

7 thoughts on “LEROY MERLIN – PROFIL DE COMPANIE

  1. Pingback: LEROY MERLIN A LANSAT UN NOU CATALOG | D.I.Y. Bazaar

  2. Pingback: OFERTE NOI, IN MARTIE, LA LEROY MERLIN | D.I.Y. Bazaar

  3. Pingback: 5 SFATURI PENTRU CONSTRUCȚII ȘI RENOVĂRI | D.I.Y. Bazaar

  4. Pingback: 6 SFATURI PRACTICE PENTRU ALEGEREA CORECTA A CALORIFERELOR | D.I.Y. Bazaar

  5. Pingback: OFERTELE LUNII APRILIE, LA LEROY MERLIN | D.I.Y. Bazaar

  6. Pingback: PRODUSE SUB 10 LEI, LA LEROY MERLIN | D.I.Y. Bazaar

  7. Pingback: LEROY MERLIN: CATALOG IULIE-AUGUST | D.I.Y. Bazaar

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s