OBI – PROFIL DE COMPANIE

În cei peste 40 de ani de istorie, OBI a reușit să își consolideze poziția pe piața germană, de unde este originară, devenind lider al sectorului local de DIY. Succesul companiei a venit din mixul de produse și servicii oferite, de la unelte mecanice, vopsele sau tapet, până  la lemn ori decorațiuni interioare.

Compania și-a început expansiunea în anul 1991, prima destinație fiind Italia. Au urmat Ungaria (1994), Austria și Republica Cehă (1995), Polonia (1997), Slovenia (1998) și Elveția (1999). În anii 2000, OBI s-a  concentrat cu precădere pe piețele din Europa Centrală și de Est. Astfel, în 2003 deschide noi magazine în Rusia și Bosnia-Herzegovina, în 2007 în Croația, iar în 2008 în Ucraina și România.

Conform site-ului oficial, compania deține astăzi mai mult de 550 de magazine, din care peste 300 în Germania și mai bine de 170 în 12 state din centrul și estul Europei.

Divizie a grupului Tengerlmann, OBI a intrat pe piața autohtonă la finalul lui 2008, direct cu două unități – una la Oradea și o alta la București. În 2009, compania a mai inaugurat alte două magazine, la Arad și Pitești, iar în 2010 la Ploiești, Sibiu și din nou București.

4 thoughts on “OBI – PROFIL DE COMPANIE

  1. Pingback: OFERTELE LUNII IANUARIE LA OBI | D.I.Y. Bazaar

  2. Pingback: AMENAJAREA ALEILOR DIN CURTE SI GRADINA | D.I.Y. Bazaar

  3. Pingback: CATALOG AUTO SPECIAL DE LA OBI | D.I.Y. Bazaar

  4. Pingback: A APARUT CATALOGUL DE GRADINA DE LA OBI | D.I.Y. Bazaar

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s