LUCRURI DE PRIN CASĂ: GEANTA ÎN CULORI

Se zice că uneori este recomandat ca ce visezi noaptea să pui în practică ziua. Dacă tot se zice, eu am și făcut. Încă nu știu dacă este bine sau rău, pentru că transformarea vizează un cadou primit recent de la o prietenă dragă, dar rezultatul este cât se poate de surprinzător.

Ce am folosit:

  • geanta primită cadou în nuanțe de negru și auriu;
  • ojă (diverse culori);
  • acetonă;
  • bețișoare igienice pentru urechi.

Cum am procedat:

Pasul 1:

Am colorat cu diferite nuanțe de ojă fiecare pasăre în parte. Nu există o rețetă pentru asta. Am făcut cum mi-a dictat instinctul.

Pasul 2:

Am șters surplusul de ojă de pe margini și am pus geanta la uscat.

Pasul 3:

Acum am o geantă viu colorată, gata de scos la plimbare! Când mi-a oferit-o în dar, prietena mea spunea că are doi porumbei pe ea. Eu îi văd acum ca pe niște papagali tropicali și tare mi se face dor de  vacanță…

Iată mai jos pozele:

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

